پایگاه خبری هامپوئیل
0

فیلم‌برداری فیلم «خانه» به اتمام رسید

فیلم‌برداری فیلم «خانه» به اتمام رسید
بازدید 23

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «خانه» به کارگردانی راحله کرمی به پایان رسید.

به گزارش خبر هامپوئیل از سوی مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم‌برداری فیلم کوتاه «خانه» به نویسندگی و کارگردانی راحله کرمی و تهیه‌کنندگی کامیار خطیبی به اتمام رسید و این فیلم اکنون در مراحل فنی قرار دارد.

«خانه» چهارمین فیلم کوتاه راحله کرمی در مقام کارگردان است و در فضایی کاملاً متفاوت از سه اثر قبلی او، در محله پامنار تهران فیلم‌برداری شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «اینجا خانه ماست، اما هیچ چیزش شبیه خانه نیست…»

راحله کرمی اخیراً با فیلم کوتاه «روز تولد» سه‌گانه زنانه خود را به پایان رسانده است.

این کارگردان پیش از این با فیلم‌های کوتاه «عروسک» و «دختر خوب» در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی حضور یافته و برای فیلم کوتاه «عروسک» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره ویتنی انگلستان، جایزه بهترین فیلم جشنواره فیوری‌کامپو ایتالیا و جایزه بهترین فیلم کودک جشنواره شیکاگو شده است.

همچنین فیلم کوتاه «دختر خوب» این کارگردان در پنجاه‌وپنجمین دوره جشنواره هومبولت آمریکا حضور داشت و موفق به کسب جایزه ویژه هیأت داوران از جشنواره‌های ناپولی و اسکواردی ایتالیا و نیز جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن از جشنواره امی‌کُرتی ایتالیا شده است.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: راحله کرمی، تهیه‌کننده: کامیار خطیبی، بازیگران: علیرضا بیات، شقایق فریادشیران، بازیگر خردسال: لیانا سروری، مدیر فیلم‌برداری: آرمین مرادی، مدیر صدابرداری: میلاد ملکی، چهره‌پردازی: حجت بابایی، طراح صحنه و لباس: سمیه زنگنه، تدوین: مبین نامور، صداگذاری: امیرحسین صادقی، مجری طرح: فرنوش گلشنی، عکاس و فیلم‌بردار پشت صحنه: امین سروری، مشاور رسانه‌ای: زهره کردلو.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر