پایگاه خبری هامپوئیل
0

فرمانده سپاه هشترود از فعالیت ۵۰۰ جهادگر فاطمی خبر داد

فرمانده سپاه هشترود از فعالیت ۵۰۰ جهادگر فاطمی خبر داد
بازدید 13

مراغه – ایرنا – فرمانده سپاه ناحیه هشترود اعلام کرد که ۵۰ گروه جهادی با ۵۰۰ عضو در قالب «جهادگران فاطمی ۴» در این شهرستان فعال هستند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین محمدی روز چهارشنبه در مراسم آغاز رزمایش گروه‌های جهادی هشترود افزود: این رزمایش که تحت عنوان «جهادگران فاطمی ۴» برگزار می‌شود، از امروز به مدت ۱۰ روز با شعار «همه با هم، خدمت بی‌منت» در این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با هدف خدمت‌رسانی جهادی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این گروه‌ها در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی مقاومتی و خدماتی فعالیت خواهند کرد.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: کمک به نیازمندان، توزیع غذا، پوشاک و ملزومات ضروری، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان و بزرگسالان در زمینه‌های مختلف، ساخت و تعمیر مدارس، بیمارستان‌ها و سایر زیرساخت‌های عمومی، و ترویج فرهنگ و هنر در جامعه از جمله اقداماتی است که به تقویت همبستگی اجتماعی و ایجاد تغییرات مثبت در جامعه کمک می‌کند.

وی درباره هدف اصلی این رزمایش تأکید کرد: این رزمایش به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های فیزیکی و معنوی بسیجیان و گروه‌های جهادی برای توسعه همه‌جانبه مناطق کم‌برخوردار و روستاهای دورافتاده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه هشترود با تاکید بر اینکه فعالیت‌های جهادی می‌تواند دشمن را مأیوس کند، خطاب به بسیجیان گفت: خدمت جهادی فرصتی است تا حضورمان در صحنه را نشان دهیم و با جهاد خود، نقشه‌های دشمن را خنثی کنید.

سرهنگ محمدی همچنین اشاره کرد که طی یک سال گذشته، این گروه‌ها ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ سری جهیزیه توزیع کرده‌اند، ۲۰ واحد مسکن برای نیازمندان ساخته و تحویل داده‌اند و ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی ارائه شده است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از گروه‌های جهادی فعال در حوزه‌های مختلف تقدیر شد و در پایان نیز برخی از گروه‌های جهادی به صورت نمادین به مناطق مختلف اعزام شدند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر