پایگاه خبری هامپوئیل
0

عملیات موفقیت‌آمیز پلیس مراغه در کشف مواد مخدر

عملیات موفقیت‌آمیز پلیس مراغه در کشف مواد مخدر
بازدید 30

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۴۲۶ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری چهار نفر مرتبط با این پرونده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، سرهنگ فارسی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت گروهی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، تحقیقات و عملیات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس با هماهنگی مراجع قضائی و پس از انجام تعقیب و مراقبت‌های لازم، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر از تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان شیشه شدند که با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال مواد مخدر از یکی از شهرستان‌های همجوار به شهرستان مراغه بودند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور، ۴۲۶ گرم مواد مخدر شیشه کشف و متهمان بلافاصله دستگیر شدند. سرهنگ فارسی تأکید کرد: پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضائی، متهمان برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی همچنین تأکید کرد: پلیس و دستگاه قضائی با قاطعیت کامل با اخلال‌گران امنیت اجتماعی و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر برخورد خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر