پایگاه خبری هامپوئیل
0

طرح پاکسازی مراغه: دستگیری ۲۸ معتاد پرخطر

طرح پاکسازی مراغه: دستگیری ۲۸ معتاد پرخطر
بازدید 30

مراغه – ایرنا – فرمانده انتظامی مراغه اعلام کرد: طرح «آرامش در شهر» با هدف دستگیری توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا درآمد و طی آن ۲۸ معتاد پرخطر جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «توحید فارسی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این طرح که با هدف ارتقای امنیت اجتماعی انجام می‌شود، از مطالبات اصلی مردم در مقابله با هنجارشکنی‌های اجتماعی نیز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها به صورت روزانه اجرا می‌شوند، افزود: ماموران انتظامی شهرستان در اولین روز از اجرای این طرح موفق به جمع‌آوری ۲۸ نفر از معتادان متجاهر، پرخطر و سابقه‌دار شدند.

سرهنگ فارسی همچنین اضافه کرد: برخی از این معتادان، مواد مخدر همراه داشتند و در مجموع ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف شد. متهمان به مراجع قضائی معرفی و سایرین به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مراغه تأکید کرد: برای افزایش رضایت‌مندی عمومی، اجرای این طرح‌ها با جدیت در دستور کار پلیس باقی خواهد ماند. شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، اعتیاد می‌تواند به اختلالات روانی متعددی مانند افسردگی، اضطراب، تمایل به خودکشی، حملات وحشت‌زا، کاهش اعتماد به نفس و سایر مشکلات روحی و جسمی منجر شود. این اختلالات در مرحله‌ای به رفتارهای پرخطر نیز تبدیل می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر