پایگاه خبری هامپوئیل
0

شاهرخ خان، ستاره محبوب، قلب لوکارنو را تسخیر کرد

شاهرخ خان، ستاره محبوب، قلب لوکارنو را تسخیر کرد.
بازدید 18

جشنواره فیلم لوکارنو ۲۰۲۴ با اعطای جایزه پلنگ به شاهرخ خان، نماد سینمای بالیوود، از او تجلیل کرد و پذیرش جایزه‌اش با سخنرانی‌اش، حال و هوای جشنواره را گرم‌تر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری هامپوئیل، شاهرخ خان، ستاره مشهور بالیوود، شب گذشته در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم لوکارنو موفق به کسب یک جایزه دیگر شد و به کارنامه درخشان خود افزود.

به گزارش مهر، این سوپراستار که به خاطر شوخ‌طبعی و بازی‌های برجسته‌اش شناخته می‌شود، در هنگام دریافت جایزه، با سخنرانی‌اش این ویژگی‌ها را به نمایش گذاشت. او به جمعیت ۸۰۰۰ نفری حاضر در میدان مشهور لوکارنو اشاره کرد و گفت: «از همه شما به خاطر استقبال با بازوهای گشوده – حتی گشوده‌تر از روی صفحه نمایش – تشکر می‌کنم.»

این بازیگر که به عنوان کینگ خان در میان طرفدارانش شناخته می‌شود، به ستایش از مکان جشنواره پرداخت و اظهار داشت: «این شهر بسیار زیبا، فرهنگی و هنری است و با توجه به گرمای ۳۵ درجه‌ای و رطوبت بالا، بودن در اینجا دقیقاً مثل بودن در خانه‌ای در هند است.»

او همچنین گفت: «من واقعاً معتقدم سینما عمیق‌ترین و تاثیرگذارترین رسانه هنری عصر ماست و از این سفر درس‌های زیادی آموخته‌ام.»

شاهرخ خان بر جهانی بودن هنر و فیلمسازی تأکید کرد و افزود: «هنر بیش از هر چیز، تایید زندگی است. از مرزهای ساخته شده توسط انسان فراتر می‌رود و به رهایی می‌رسد. هنر نیازی به سیاست، بحث و جدل، موعظه، روشنفکری یا اخلاقی‌سازی ندارد. هنر و سینما فقط باید آنچه را در دل دارند بگویند تا حقیقت خود را بیان کنند و این بزرگ‌ترین خلاقیت است.»

وی در ادامه به ارتباط عمیق میان خلاقیت و احساسات پرداخت و بیان کرد: «هیچ خلاقیتی بدون عشق وجود ندارد. این زبان فراتر از همه زبان‌هاست و همه در سراسر جهان آن را درک می‌کنند.»

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر