پایگاه خبری هامپوئیل
0

سه فیلم جدید با دوبله فارسی روی آنتن می‌رود.

سه فیلم جدید با دوبله فارسی روی آنتن می‌رود.
بازدید 24

«دعوت به یک قتل»، «جنگجوی بزرگ» و «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» سه فیلم و انیمیشن جدیدی هستند که به‌تازگی دوبله شده و برای پخش از تلویزیون آماده شده‌اند.

فیلم سینمایی «دعوت به یک قتل»، که محصول فرانسه و در ژانر رازآلود و هیجانی است، به‌زودی از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد. مدیر دوبله این فیلم رزیتا یاراحمدی و صدابرداری آن بر عهده بهزاد توکلی است. صداپیشه‌های این اثر شامل مهوش افشاری، دانیال الیاسی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، زویا خلیل‌آذر، منوچهر زنده‌دل، زهره شکوفنده، نسرین کوچک‌خانی، اکبر منانی، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی هستند.

این فیلم داستان میراندا گرین، زن جوانی را روایت می‌کند که به‌مدت سال‌ها به کتاب‌های کارآگاهی علاقه‌مند بوده و به دعوت فردی ناشناس به یک جزیره می‌رود. در آنجا او با تیزهوشی خود پرونده‌ای قتل را حل می‌کند و متوجه می‌شود که دعوت از طرف پدرش، مردی ثروتمند که به دنبال انتخاب وارث خود است، بوده است. با مرگ ناگهانی او، ارثیه به باد می‌رود. «دعوت به یک قتل» درام کارآگاهی است که به آثار آگاتا کریستی ادای احترام می‌کند و در آن یک زن جوان گل‌فروش نقش کارآگاه را ایفا می‌کند.

فیلم سینمایی «جنگجوی بزرگ»، در ژانر اکشن، کمدی و درام و محصول هند در سال ۲۰۲۲، از شبکه تهران پخش خواهد شد. مدیر دوبله این فیلم ناهید امیریان و صدابرداری آن به عهده فرشید فرجی است. صداپیشه‌های این اثر شامل مهناز آبادیان، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، لادن سلطان‌پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علیمحمدی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، مریم معینیان، علی منصوری‌راد، علی همت مومیوند، نازنین یاری و ناهید امیریان هستند.

این فیلم داستان ساتیا، طراح کتاب‌های مصور را روایت می‌کند که به‌طور تصادفی از ساختمانی سقوط کرده و صدایی از درون ذهنش او را کنترل می‌کند و قدرتی به او می‌دهد تا با مردی مبارزه کند که مسئول ساخت ساختمانی با کیفیت نامرغوب است که جان مردم را به خطر انداخته است.

فیلم انیمیشن «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع»، محصول ایتالیا و فرانسه در سال ۲۰۲۲ و در ژانر انیمیشن، درام و خانوادگی، از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. مدیر دوبله این انیمیشن مهوش افشاری و صدابرداری آن به عهده علی شریفی است. صداپیشه‌های این اثر شامل شیلا آژیر، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، زویا خلیل‌آذر، سمیه رهنمون، افشین زی‌نوری، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ‌زاده، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک‌خانی، ملیکا ملک‌نیا، اردشیر منظم، عباس نباتی، صنم نکواقبال و مهوش افشاری هستند.

این انیمیشن سه‌بعدی و استاپ‌موشن، داستان زندگی و مهاجرت‌های پیاپی پدربزرگ و مادربزرگ آلن اوگیتو از ایتالیا به فرانسه در طول نزدیک به یک قرن را روایت می‌کند. کارگردان این اثر، نوه این خانواده است که با جان بخشیدن به شخصیت‌های پدربزرگ و مادربزرگش، داستانی گرم و صمیمی را به تصویر کشیده است. این فیلم تاکنون برنده و نامزد جوایز زیادی از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله سزار و جوایز سینمای اروپا شده است. شبکه چهار مسئول رصد این اثر بوده و پس از طی مراحل تایید، ترجمه، ویراستاری و دوبله، پخش خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر