پایگاه خبری هامپوئیل
0

سخاوت خیر مراغه‌ای: نجات جان ۳۵۸ بیمار با پرداخت هزینه‌های درمانی

سخاوت خیر مراغه‌ای: نجات جان ۳۵۸ بیمار با پرداخت هزینه‌های درمانی
بازدید 31

احمد مجیدپور، خیر نیک اندیش مراغه‌ای، برای یازدهمین سال متوالی، در اقدامی خداپسندانه، هزینه درمان 358 بیمار را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال پرداخت کرد.

این اقدام نیکوکارانه، نذری از سوی ایشان برای شادی روح والدین مرحومشان بود.

آقای مجیدپور در این نذر ارزشمند، مبلغ 200 میلیون ریال را به بیمارستان شهید بهشتی مراغه اختصاص دادند تا کلیه هزینه‌های درمانی بیماران مراجعه‌کننده در این دو روز، شامل ویزیت، بستری، رادیولوژی و ترخیص، به طور کامل توسط ایشان پرداخت شود.

دکتر ارجمند، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه، اظهار داشت: در روز تاسوعا، 195 نفر از بیماران به صورت سرپایی در اورژانس ویزیت یا بستری شدند و یا از بیمارستان مرخص شدند. این تعداد در روز عاشورا به 163 نفر رسید.

ایشان همچنین افزودند: با همت و یاری این خیر گرانقدر، در حال حاضر یک مرکز شیمی‌درمانی در حال ساخت در این بیمارستان است.

شایان ذکر است که آقای مجیدپور در سال‌های گذشته نیز اقدامات خیرخواهانه‌ی دیگری انجام داده‌اند که از جمله‌ی آنها می‌توان به تأمین دستگاه رادیولوژی و سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان شهید بهشتی مراغه اشاره کرد.

این اقدامات خداپسندانه‌ی ایشان، نمونه‌ای بارز از نیکوکاری و نوع‌دوستی است که در جامعه‌ی ایرانی از جایگاه والایی برخوردار بوده و همواره مورد تقدیر و ستایش مردم قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر