پایگاه خبری هامپوئیل
0

دیدار مستقیم دکتر موسوی با مردم مراغه در طرح «در خدمت مردم»

دیدار مستقیم دکتر موسوی با مردم مراغه در طرح «در خدمت مردم»
بازدید 21

دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه، عجب شیر، سراجو و قلعه چای، در چارچوب طرح «در خدمت مردم» با اطلاع‌رسانی قبلی و حضور در مسجد جامع مراغه، به دیدار عمومی پرداخت و به مشکلات مردم رسیدگی کرد. این دیدار به صورت چهره به چهره برگزار شد و فرصتی برای بررسی مسائل و درخواست‌های شهروندان فراهم آورد.

دکتر موسوی در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: «طرح ‘در خدمت مردم’ بخشی از برنامه‌های دفتر ارتباطات خادم شماست که به طور منظم در طول سال در مراغه و عجب شیر اجرا خواهد شد. در این طرح، با اطلاع‌رسانی قبلی، به مردم شریف خدمت‌رسانی خواهیم کرد و به مشکلات آنها رسیدگی خواهیم نمود.»

نماینده مردم مراغه و عجب شیر همچنین به دیدارهای مردمی که با وقت قبلی در دفتر ارتباطات مردمی انجام می‌شود، اشاره کرد و افزود: «در دیدار عمومی امروز در مسجد جامع مراغه، به مشکلات ۵۰ نفر از همشهریان عزیز رسیدگی کردیم.»

پس از برگزاری طرح «در خدمت مردم»، دکتر سید فرید موسوی با نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه دیدار کرد و سپس با نمازگزاران در نماز جمعه شرکت نمود.دیدار مستقیم دکتر موسوی با مردم مراغه در طرح «در خدمت مردم»

اولین نشست طرح «توسعه محله محور» با همکاری شورای اسلامی شهر مراغه و حضور دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، به همراه فرماندار، شهردار و رؤسای ادارات در محله پهرآباد مراغه برگزار شد.

در این نشست صمیمی، مشکلات و نیازهای محله پهرآباد توسط اهالی محترم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سید فرید موسوی در این جلسه بیان کرد: «طرح توسعه محله محور از سوی دفتر ارتباطات خادم شما مردم با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه طراحی شده است. بر اساس این طرح، نماینده مردم به همراه سایر مسئولین شهری و رؤسای ادارات با اطلاع‌رسانی قبلی به محلات مراغه مراجعه کرده و مشکلات آنها را بررسی می‌کند. هدف ما، حل مشکلات محله‌ها با همکاری و هم‌افزایی است.»

وی افزود: «در این طرح، پس از حضور در محله و شنیدن مشکلات، تصمیمات لازم اتخاذ و صورتجلسه‌ای تنظیم خواهد شد. ما رفع مشکلات را پیگیری خواهیم کرد و زمان‌بندی آن را مشخص خواهیم کرد.»

دکتر موسوی ضمن قدردانی از حضور رؤسای محترم ادارات در این محله گفت: «حل مشکلات و پیگیری اجرای تصمیمات از انتظارهای ماست. در جلسه آینده، گزارش عملکرد ادارات را خواهیم خواست و طبق وظیفه نظارتی خود عمل خواهیم کرد.»

در این نشست، مسائل و مشکلات محله پهرآباد توسط اهالی مطرح شد و رؤسای ادارات در حضور نماینده مردم، توضیحاتی درباره موضوعات مطرح شده ارائه دادند.دیدار مستقیم دکتر موسوی با مردم مراغه در طرح «در خدمت مردم»

بعد از این دیدارها دکتر موسوی بصورت کاملا صمیمانه با مردم به صحبت پرداختند:

«با توکل به خدا، از دیشب آغاز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دوران نمایندگی‌ام برای مردم شریف مراغه و عجب‌شیر را در دستور کار قرار دادم. توسعه شهر بدون رفع محرومیت‌ها از محلات و حل مشکلاتی که برخی از آن‌ها به ده‌ها سال پیش برمی‌گردند، بی‌معنا خواهد بود.

این موضوع را با دوستان عزیزم در شوراهای مراغه و عجب‌شیر مطرح کردم. شهردار محترم مراغه و اعضای محترم شورای شهر که در ماه‌های اخیر برای خدمت به مردم تلاش کرده‌ایم، با طرح «توسعه محله محور» استقبال کردند. اولین جلسه این طرح شب گذشته با توکل به خدا و امید به همراهی‌اش در محله پهرآباد برگزار شد. شهردار محترم عجب‌شیر نیز در حال بررسی موضوعات مربوطه هستند. فرماندار محترم مراغه، شهردار عزیز، اعضای شورای شهر و رؤسای برخی ادارات در جلسه حضور داشتند و با تمام قوا در تلاش بودند تا مسائل را بررسی و به مطالبات برحق مردم پاسخ دهند. از مجموعه مدیریت شهری، به‌ویژه از تلاش‌های آنان قدردانی می‌کنم.

این طرح که به طور مستمر در سایر محلات نیز ادامه خواهد داشت، شامل شناسایی مسائل، ارائه راهکارها و تدابیر لازم است. مسائل شناسایی شده به همراه روش‌های حل و مسئولان مربوطه، به همراه زمان‌بندی حداکثر برای رفع مشکلات، در صورتجلسه‌ای ثبت خواهد شد. مصوبات این جلسه توسط فرمانداری محترم و معاونت عمرانی ایشان پی‌گیری و گزارش خواهد شد تا در دور دوم سفرهای محلات، گزارشی جامع به مردم شریف ارائه شود. نیروی محترم انتظامی نیز همکاری خوبی در برقراری جلسه داشته‌اند که از سرهنگ فارسی و همکارانشان بسیار سپاسگزارم.

صلوات‌های مکرر مردم عزیز پس از هر بحث و مصوبه، لحظات شیرینی بود که باعث شد شاکر خداوند باشم از بابت خادمی این مردم بزرگ، صبور و نجیب.

منتظر ما در محله خود باشید. پیش از آنکه نیاز باشد شما برای دیدار و ملاقات رنج سفر را تحمل کنید، ما برای خدمتگزاری در محله‌تان به حضور خواهیم رسید.»

التماس دعا
سید فرید موسوی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر