پایگاه خبری هامپوئیل
0

دیدار رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور مرکز مراغه با نماینده مجلس شورای اسلامی منطقه

دیدار رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور مرکز مراغه با نماینده مجلس شورای اسلامی منطقه
بازدید 14

رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور مرکز مراغه در دیداری با دکتر سید فرید موسوی، نماینده محترم مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و چالش‌های موجود در این مرکز آموزشی پرداختند.

در این نشست، دکتر سید فرید موسوی با تأکید بر اهمیت توسعه اصولی و هدفمند دانشگاه‌های پیام نور، بیان کرد: “امروزه، مراکز دانشگاهی باید به گونه‌ای هدف‌گذاری و توسعه یابند که پاسخگوی نیازهای جامعه باشند. دانشگاه‌های پیام نور به‌ویژه در مناطق مختلف کشور نقشی کلیدی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه دارند و باید بر اساس خواسته‌های جامعه و نیازهای محلی، برنامه‌های آموزشی خود را تدوین کنند.”

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر با استماع مشکلات و چالش‌های مطرح‌شده از سوی اعضای هیأت علمی، اظهار داشت: “مراکز دانشگاهی در مراغه یکی از مهمترین سرمایه‌های این شهر هستند. باید همه دست در دست هم داده و با همکاری و همدلی، برای حفظ و ارتقای این مراکز تلاش کنیم.”

دکتر موسوی همچنین تأکید کرد: “من به‌عنوان نماینده مردم، از هیچ تلاشی برای توسعه و تقویت مراکز دانشگاهی مراغه فروگذار نخواهم کرد. مراغه با تکیه بر اساتید برجسته خود و با بهره‌گیری از تجربه‌های علمی و فرهنگی گذشته، مانند دوران خواجه نصیرالدین طوسی، باید جایگاه علمی خود را در کشور و منطقه باز یابد.”

در این دیدار، رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور مرکز مراغه نیز به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مختلف دانشگاه و نیازهای علمی و آموزشی پرداختند. آنان با تأکید بر اهمیت حمایت‌های بیشتر از سوی نماینده مجلس، خواستار همکاری‌های بیشتر برای رفع مشکلات موجود و ارتقای کیفیت آموزشی در این مرکز شدند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر