پایگاه خبری هامپوئیل
0

دیدار اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مراغه با دکتر سیدفرید موسوی

دیدار اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مراغه با دکتر سیدفرید موسوی
بازدید 14

اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مراغه با دکتر سیدفرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، دیدار کردند و به بررسی مسائل مختلف پرداختند. این دیدار فرصتی برای تبادل نظر درباره وضعیت فعلی و برنامه‌های آینده بود.

دکتر موسوی در این جلسه، ضمن ابراز تشکر و قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد و نقش مؤثر آن‌ها در پیروزی دکتر پزشکیان، گزارشی از فعالیت‌های انتخاباتی این ستاد ارائه داد. وی تأکید کرد: “اکنون که دوران انتخابات به پایان رسیده، زمان آن است که تمامی تلاش‌های خود را معطوف به پیشرفت و توسعه کشور کنیم.”

در ادامه، دکتر موسوی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود ارائه کرد و افزود: “از اعضای ستاد انتظار می‌رود که انسجام و هماهنگی خود را حفظ کرده و مطالبات خود را از مسئولین استانی و ملی به طور جدی پیگیری کنند.”

وی همچنین به ظرفیت‌های نمایندگی مجلس در کنار اعضای ستاد اشاره کرد و گفت: “با همدلی و همکاری می‌توانیم به بهترین نحو ممکن مطالبات عمومی مردم را پیگیری و پاسخگو باشیم.”

در این نشست صمیمی، دکتر قادر جویا، رئیس ستاد دکتر پزشکیان در مراغه، و تعدادی از اعضای ستاد به نمایندگی از دیگران نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و به بررسی راهکارهای ممکن برای ارتقاء فعالیت‌های آینده پرداختند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر