پایگاه خبری هامپوئیل
0

جوکر موفق به شکست دادن ددپول نشد

جوکر موفق به شکست دادن ددپول نشد
بازدید 14

فیلم «ددپول و ولورین» با فروش جهانی بیش از یک میلیارد دلار به زودی از «جوکر» پیشی خواهد گرفت و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با درجه سنی «R» تبدیل خواهد شد.

فیلم «ددپول و ولورین» به کارگردانی شان لوی و با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن، با رسیدن فروش جهانی خود به ۱.۰۲۹ میلیارد دلار، وارد باشگاه میلیاردی سینما شده است. این فروش شامل ۴۹۴.۳ میلیون دلار در آمریکا و ۵۳۵.۲ میلیون دلار در دیگر کشورها می‌شود.

سومین فیلم از مجموعه «ددپول» به نخستین فیلم ابرقهرمانی تبدیل شده که پس از دو سال و نیم، و فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، فروش خود را از مرز یک میلیارد دلار عبور داده است. همچنین این فیلم، اولین اثر از دنیای سینمایی مارول است که پس از «انتقام‌جویان: پایان بازی» در سال ۲۰۱۹، به فروش میلیارد دلاری دست یافته است.

به علاوه، «ددپول و ولورین» تنها چند روز با پیشی گرفتن از فیلم «جوکر» ساخته تاد فیلیپس (با فروش ۱.۰۷۹ میلیارد دلار) و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی «R» در تمام ادوار سینما فاصله دارد. در حال حاضر، این فیلم پس از عبور از «اوپنهایمر»، در رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌ها با این درجه نمایشی در سطح جهانی قرار دارد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «ددپول و ولورین» پنجاه و پنجمین فیلمی است که فروش آن از یک میلیارد دلار عبور کرده و سی و یکمین عنوان دیزنی و یازدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است که به این موفقیت دست یافته است.

این فیلم همچنین در گیشه سینمای آمریکا با فروش ۳۹۵ میلیون دلار در صدر گیشه برای دومین هفته متوالی قرار دارد و با عبور از فروش ۳۷۰ میلیون دلاری فیلم «مصائب مسیح» ساخته مل گیبسون در سال ۲۰۰۴، رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با درجه سنی «R» در آمریکا را به نام خود ثبت کرده است.

بر اساس گزارش ورایتی، دیزنی به اولین استودیو سال ۲۰۲۴ تبدیل شده که فروش جهانی آن از سه میلیارد دلار فراتر رفته است. این موفقیت به لطف فروش «ددپول و ولورین»، انیمیشن «Inside Out ۲»، «پادشاهی سیاره میمون‌ها» و «اولین سال نحس» به دست آمده است. دیزنی در ادامه سال نیز فیلم‌های «بیگانه: رومولوس» (۱۶ اوت)، «موآنا ۲» (۲۷ نوامبر) و «موفاسا: شیر شاه» (۲۰ دسامبر) را در برنامه اکران دارد.

پیش‌بینی می‌شود مجموع فروش جهانی فیلم «ددپول و ولورین» به رقمی بین ۱.۲ تا ۱.۳ میلیارد دلار برسد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر