پایگاه خبری هامپوئیل
0

۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در مراغه اهدا شد

۱۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند مراغه توزیع شد
بازدید 11

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مراغه اظهار داشت که با تلاش بانوان هیئت قرآنی فاطمه الزهرا (س)، تعداد ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این کمیته توزیع شده است.

«اکبر ابراهیمی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری هامپوئیل، توضیح داد که هر مجموعه از این جهیزیه‌ها شامل یخچال، تلویزیون، جارو برقی، فرش، اجاق گاز و سرویس آشپزخانه است.

وی ارزش هر یک از این جهیزیه‌ها را حدود ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با حمایت خیران، کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه اکنون هیچ نوعروس منتظر دریافت جهیزیه ندارد.

ابراهیمی همچنین اشاره کرد که از ابتدای امسال تاکنون، ۴۵ جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش این کمیته اهدا شده است.

«ابراهیمی» افزود که به موازات توزیع جهیزیه‌ها، ۶ سری سیسمونی نیز به زوج‌هایی که سال گذشته از همین هیئت قرآنی جهیزیه دریافت کرده و امسال صاحب فرزند شده‌اند، اهدا شد.

وی توضیح داد که هدف از توزیع سیسمونی بین زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، ترویج فرهنگ جوانی جمعیت است.

ابراهیمی همچنین اظهار داشت که هیئت قرآنی فاطمه الزهرا (س) در کوچه «همافران» و در یک منزل شخصی به انجام فعالیت‌های خیرخواهانه مشغول است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با تحت پوشش قرار دادن حدود هشت هزار نفر، به ارائه مستمری ماهانه و سایر خدمات حمایتی به این افراد می‌پردازد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر