پایگاه خبری هامپوئیل
0

جهش مراغه در حوزه ارتباطات با افتتاح ۲۲ طرح جدید

جهش مراغه در حوزه ارتباطات با افتتاح ۲۲ طرح جدید
بازدید 20

مراغه: در چهارمین روز از هفته دولت، ۲۲ طرح مخابراتی در مناطق شهری و روستایی شهرستان مراغه به بهره‌برداری رسید که برای اجرای آن‌ها ۱۳۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، مرتضی مینویی، در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: «این پروژه‌ها شامل ارتقای تکنولوژی زیرساخت‌های مخابراتی و اجرای طرح فیبر نوری است. این طرح‌ها با حضور نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری به بهره‌برداری رسید.»

مینویی همچنین به افتتاح سه پروژه دیگر شهرداری مراغه پس از افتتاح طرح‌های مخابراتی اشاره کرد و افزود: «این پروژه‌ها شامل احداث خیابان گلها، توسعه شبکه آب خام و منبع هزار مترمکعبی، و نوسازی پارک شادی است. برای اجرای این طرح‌ها ۲۴۱ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری هزینه شده است.»جهش مراغه در حوزه ارتباطات با افتتاح ۲۲ طرح جدید

وی ادامه داد: «در مجموع، در هفته دولت امسال ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری، زیرساختی و عمرانی در شهرستان مراغه افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد. اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها به چهار هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال می‌رسد و با بهره‌برداری از آن‌ها، برای ۱۴۳ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.»

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر