پایگاه خبری هامپوئیل
0

پیروزی تیم شهدای گمنام مراغه در رقابت‌های فوتسال امیدهای کشور

پیروزی تیم شهدای گمنام مراغه در رقابت‌های فوتسال امیدهای کشور
بازدید 3

نخستین بازی گروه روز شنبه ساعت ۱۴ بین تیم‌های «آران بیدگل» و «فولاد هرمزگان» برگزار شد که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیدار دوم که از ساعت ۱۶ بین تیم‌های «علی‌آباد کتول» و «هیات فوتبال گرمه» برگزار شد، شاهد یک رقابت پرگل بودیم که در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت.

سومین و آخرین بازی روز نیز ساعت ۱۸ بین تیم‌های «شهدای گمنام مراغه» و «آوای آسمان اراک» برگزار شد. تیم مراغه با عملکردی قدرتمند و نتیجه ۷ بر ۲ بر حریف خود غلبه کرد.

نیمه نخست این دیدار با برتری ۵ بر ۱ تیم میزبان پایان یافت و در نیمه دوم نیز تیم شهدای گمنام دو گل دیگر به ثمر رساند، در حالی که تیم اراک تنها توانست یک بار دروازه حریف را باز کند.

«علی مرزپور»، دبیر هیات فوتبال مراغه، اعلام کرد که مربی تیم شهدای گمنام از بازیکنان ذخیره بیشتری در این بازی استفاده کرد تا نفرات اصلی برای دیدارهای حساس پیش رو آماده باشند. او تأکید کرد که تیم مراغه برای قهرمانی در این رقابت‌ها هدف‌گذاری شده است.

این رقابت‌ها در قالب دور برگشت مسابقات دسته یک فوتسال امیدهای کشور در مراغه برگزار می‌شود. در دور رفت که در «علی‌آباد کتول» انجام شد، تیم «فولاد هرمزگان» صدرنشین و تیم «شهدای گمنام مراغه» دوم شده بود.

در دور برگشت، روزانه سه مسابقه در ساعت‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ برگزار می‌شود و تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. در نهایت، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر