پایگاه خبری هامپوئیل
0

ترویج فرهنگ مطالعه در مراغه با برگزاری مسابقه کتابخوانی

ترویج فرهنگ مطالعه در مراغه با برگزاری مسابقه کتابخوانی
بازدید 30

حجت‌الاسلام رجب‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مراغه، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

هدف از برگزاری این مسابقه، ارتقای و توسعه فرهنگ و ابعاد مختلف فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان شده است.

این مسابقه از 24 تیرماه آغاز شده و تا 16 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب و سؤالات مسابقه به آدرس اینترنتی https://maraghe.farhang.gov.ir (سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه) و یا رادیو شهر مراغه مراجعه کنند.

به 20 نفر از شرکت‌کنندگان که بیشترین امتیاز را کسب کنند، جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد. نتایج این مسابقه نیز در تاریخ 5 شهریورماه سال جاری اعلام می‌شود.

این مسابقه فرصتی ارزشمند برای عموم مردم است تا با مطالعه کتاب و آشنایی با ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر، در ترویج و نهادینه‌سازی این فریضه مهم در جامعه سهیم شوند.

علاوه بر این، برگزاری این مسابقه می‌تواند به عنوان گامی در جهت افزایش فرهنگ مطالعه، به ویژه مطالعه کتاب‌های دینی و مذهبی در بین شهروندان مراغه‌ای تلقی شود.

امید است با استقبال گسترده از این مسابقه، شاهد ارتقای سطح آگاهی و تعهد عمومی نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر