پایگاه خبری هامپوئیل
0

بهسازی کامل جاده هشترود – دامناب: از ابنیه فنی تا آسفالت

تعریض و بهسازی ابنیه‌های فنی جاده هشترود ـ دامناب
بازدید 28

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات تعریض و بهسازی ابنیه‌های فنی جاده هشترود ـ دامناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، فرامرز شهسواری اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده، این پروژه با همکاری اداره ماشین‌آلات راهداری استان و راهداری آزادراه پیامبر اعظم(ص) برای تأمین تجهیزات راهسازی، به صورت امانی به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود واگذار شد. عملیات بهسازی و تعریض این جاده اکنون با قدرت و سرعت بیشتری از سر گرفته شده است.

این نماینده مجلس و عضو کمیسیون عمران افزود: این پروژه شامل تعریض و بهسازی جاده موجود به طول پنج کیلومتر، تعریض پل‌ها از جمله یک پل با دهانه هشت متری، دو پل با دهانه دو متری، و شش پل لوله‌ای است. همچنین، اجرای قرنیز پنج پل تعریض شده از سال گذشته آغاز شده و با بهره‌گیری از ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهداری، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

شهسواری همچنین از اداره کل راهداری استان درخواست کرد که عملیات آسفالت‌ریزی جاده آتش‌بیگ، که به عنوان راه ارتباطی بین منطقه سهندآباد و هشترود و مراغه محسوب می‌شود، ادامه یابد، چرا که در صورت عدم ادامه آسفالت‌ریزی، مقدار آسفالت موجود به مرور زمان از بین خواهد رفت.

وی همچنین خواستار تکمیل آسفالت‌ریزی جاده هشترود ـ قره‌چمن شد و بیان کرد: قسمتی از این جاده در سال گذشته آسفالت‌ریزی شده، اما ۱۰ کیلومتر از آن همچنان باقی مانده است که باید تکمیل شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر