پایگاه خبری هامپوئیل
0

بهبود و ساماندهی خدمات سرویس مدارس در مراغه

بهبود و ساماندهی خدمات سرویس مدارس در مراغه
بازدید 9

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مراغه اعلام کرد که ساماندهی ۴۰۰ خودرو برای سرویس‌های مدارس در این شهرستان آغاز شده است.

ابراهیمی توضیح داد که در این طرح، برای رانندگان سرویس‌های مدارس پرونده‌های مخصوص تشکیل شده و در صورت احراز صلاحیت، کارت شهری صادر خواهد شد. همزمان با صدور کارت شهری، فرآیند ثبت‌نام رانندگان از طریق شرکت‌های فعال در این زمینه آغاز می‌شود.

وی افزود که در شهر مراغه، حدود پنج هزار دانش‌آموز از طریق سرویس‌های مدارس شامل تاکسی، مینی‌بوس و خودروهای شخصی جابجا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مراغه همچنین اشاره کرد که به منظور ساماندهی سرویس‌های مدارس، چندین جلسه با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده و مشکلات موجود در این حوزه بررسی و رفع شده است.

ابراهیمی ادامه داد: سرویس‌های مدارس علاوه بر اینکه دانش‌آموزان را به موقع به مدرسه و خانه می‌رسانند، نقش مهمی در کاهش ترافیک شهری ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه سرویس‌های دانش‌آموزی بدون مجوز حق فعالیت ندارند، خاطرنشان کرد که خانواده‌ها باید برای جابجایی دانش‌آموزان، تنها با رانندگان دارای کارت شهری و مجوز قرارداد منعقد کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر