پایگاه خبری هامپوئیل
0

توزیع 500 بستۀ حمایتی توسط بنیاد دستهای مهربان در مراغه

توزیع 500 بستۀ حمایتی توسط بنیاد دستهای مهربان در مراغه
بازدید 4

بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» در آستانه بازگشایی مدارس و به‌عنوان بخشی از پویش مداد نارنجی، ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر را به نیازمندان مراغه توزیع کرد.

مدیر این بنیاد، بهزاد کریم‌پور، در حاشیه توزیع بسته‌ها به خبرنگار ایرنا گفت که این تعداد بخشی از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی است که در سطح استان توزیع خواهد شد و امید دارد با کمک‌های خیرین، هزار بسته دیگر نیز به روستاهای محروم ارسال شود.

بسته‌های لوازم‌التحریر شامل کیف، کفش و نوشت‌افزار هستند و بسته‌های معیشتی شامل ۲۲ کالای اساسی، از جمله برنج، پنیر، مرغ، رب، ماکارونی، شکر، قند، وسایل بهداشتی و اقلام شوینده می‌باشند.

وی ادامه داد: ارزش هر بسته لوازم‌التحریر ۱۲ میلیون ریال و هر بسته معیشتی ۱۵ میلیون ریال است که در مجموع ۲۷ میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

کریم‌پور بیان کرد که توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر از تبریز آغاز شده و پس از توزیع ۵۰۰ بسته در مراغه، بسته‌های باقی‌مانده در بناب و ملکان نیز توزیع خواهند شد.

به گفته وی، در مجموع ۱۵ میلیارد ریال برای تهیه و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در سطح استان هزینه شده است.

بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» از سال ۱۳۹۲ با هدف کمک به کودکان و زنان بی‌سرپرست یا بدسرپرست تأسیس شده و به‌عنوان یک سازمان غیردولتی و مردم‌نهاد، در ۲۰ شعبه و هفت مرکز درمانی در کشور فعالیت می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر