پایگاه خبری هامپوئیل
0

برد پیت: از بازیگری به سمت فصل جدیدی می‌رود

برد پیت: از بازیگری به سمت فصل جدیدی می‌رود
بازدید 18

برد پیت، در حالی که نامزدی جوایز امی را به دست آورده، احساس می‌کند که به مراحل پایانی دوران بازیگری‌اش نزدیک می‌شود، اما این به معنای بازنشستگی نیست.

در سال ۲۰۲۲، برد پیت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمالاً در حال ورود به آخرین مراحل حرفه بازیگری‌اش است. این اظهارات باعث شد که تصور شود پیت به فکر بازنشستگی است، هرچند که او بعداً توضیح داد که برداشت‌ها از این سخنان نادرست بوده است.

براساس گزارش مهر به نقل از ورایتی، در یک مصاحبه تازه همراه با جورج کلونی، برد پیت مجدداً اظهار کرده است که فکر می‌کند دو سال دیگر روند حرفه‌ای‌اش کند خواهد شد، اما این به معنای ترک کامل حرفه بازیگری نیست. پیت گفت: «هنوز در مسیر فعلی هستم و به همین احساس ادامه می‌دهم. تنها سعی می‌کنم از زمان‌هایی که با افرادی که دوستشان دارم سپری می‌کنم لذت ببرم و زندگی کنم.»

پیت درباره آخرین مراحل حرفه‌ای‌اش توضیح داد: «منظورم از فصل‌ها این است که در ابتدای کار، همه چیز در حال کشف است و هیجان‌انگیز و دردناک و افتضاح به نظر می‌رسد. سپس وقتی وارد مراحل جدی‌تر می‌شوی، به مسئولیت‌ها و وظایفی که باید پاسخ دهی، روبرو می‌شوی. اما فرصتی برای کار با افرادی که واقعاً به آنها احترام می‌گذاری، داری و اکنون در مرحله‌ای هستیم که باید ببینیم این سال‌های آخر چگونه خواهد بود.»

پیت افزود که با دیدن والدینش که در دهه ۸۰ زندگی خود بدنشان ضعیف‌تر شده است، به فرانک گری (طراح و معمار کانادایی) نگاه می‌کند که در ۹۵ سالگی همچنان هنرمند بزرگ و خانواده زیبایی دارد. او بر این باور است که این نمونه می‌تواند فرمولی برای خلاق ماندن و ادامه عشق به زندگی باشد.

پیت، که همچنان یکی از ستاره‌های برجسته هالیوود است، در کنار فیلم «گرگ‌ها» که به زودی با کلونی به نمایش درمی‌آید، در درام رقابت‌های اتومبیلرانی با عنوان «فرمول وان» نیز به ایفای نقش پرداخته که قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

هنگامی که پیت نخستین بار درباره آخرین مراحل حرفه‌ای خود صحبت کرد، کوئنتین تارانتینو که با او در «روزی روزگاری در هالیوود» و «لعنتی‌های بی‌آبرو» همکاری کرده بود، ابراز تاسف کرد و گفت که وقتی پیت بازیگری را کنار بگذارد، صنعت سینما یکی از آخرین ستاره‌های بزرگش را از دست خواهد داد. تارانتینو درباره پیت گفت: «او از نژاد متفاوتی از انسان‌ها است و صادقانه بگویم، نمی‌توان آن را به دقت توصیف کرد. زمانی که برد در صحنه بود، احساس نمی‌کردم از طریق ویزور دوربین نگاه می‌کنم، بلکه حس می‌کردم که دارم فیلمی واقعی می‌بینم.»

فیلم «گرگ‌ها» از ۲۷ سپتامبر در اپل تی‌وی پخش خواهد شد و پیش از آن از ۲۰ سپتامبر به مدت یک هفته در سینماها اکران می‌شود.

همچنین، برد پیت که با کمپانی «پلن بی» خود در تولید سریال «۳ مشکل بدن» مشارکت دارد، به عنوان نامزد جوایز امی در دسته‌های درام، کمدی و سریال‌های کوتاه معرفی شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر