پایگاه خبری هامپوئیل
0

بازیگر مشهور ارباب حلقه‌ها: به جای میلیون‌ها دلار، ساندویچ گرفتم!

بازیگر مشهور ارباب حلقه‌ها: به جای میلیون‌ها دلار، ساندویچ گرفتم!
بازدید 18

کیت بلانشت گفت که برای فیلم «ارباب حلقه‌ها» هیچ‌کس چندان پولی دریافت نکرد و دستمزد او ساندویچ‌های رایگان سر صحنه فیلمبرداری بود.

اگرچه «ارباب حلقه‌ها» یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌ فیلم‌های تاریخ سینماست و توانسته ۲.۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند، کیت بلانشت معتقد است که این موفقیت به معنای دریافت دستمزد بالا برای بازیگران این سه‌گانه به کارگردانی پیتر جکسون نبوده است.

به گزارش مهر، در یک برنامه زنده تلویزیونی به نام “اندی کوهن”، مجری از بلانشت پرسید که برای کدام فیلم بیشترین دستمزد را دریافت کرده و احتمال داد که این فیلم «ارباب حلقه‌ها» باشد. بلانشت با خنده پاسخ داد: «شوخی می‌کنید؟ نه، هیچ‌کدام از بازیگران برای این فیلم پول خوبی دریافت نکردند.» وقتی مجری برنامه پرسید آیا دستمزد او شامل درصدی از فروش فیلم بوده، بلانشت پاسخ داد: «نه! هیچ‌کدام از این چیزها وجود نداشت. نه، هیچی.»

بلانشت همچنین به سابقه پیتر جکسون و فیلم کمدی زامبی‌های او در سال ۱۹۹۲ به نام «مخ تعطیل» که در آمریکای شمالی اکران شد، اشاره کرد و گفت: «من می‌خواستم با کسی که ‘مخ تعطیل’ را ساخته بود، کار کنم.»

این بازیگر استرالیایی در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» نقش گالادریل، یک جن سلطنتی با توانایی‌های جادویی از سرزمین میانه را ایفا کرد و همچنین این نقش را در مجموعه فیلم‌های «هابیت» که پیش‌درآمدی بر «ارباب حلقه‌ها» بود، تکرار کرد.

او تنها بازیگر مجموعه «ارباب حلقه‌ها» نیست که درباره کمبود دستمزدش در این حماسه فانتزی صحبت کرده است. اورلاندو بلوم، بازیگر نقش الف لگولاس، در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ فاش کرد که برای هر سه فیلم مجموعاً تنها ۱۷۵ هزار دلار دریافت کرده است.

بلانشت نیز درباره دستمزد خود در «ارباب حلقه‌ها» اظهار داشت: «در نهایت، چیزی که از این فیلم‌ها نصیبم شد ساندویچ‌های رایگان بود. بازیگران زن آن‌طور که شاید تصور کنید، دستمزد بالایی نمی‌گیرند.»

او این صحبت‌ها را در برنامه‌ای برای تبلیغ فیلم علمی‌تخیلی جدیدش به نام «سرزمین‌های مرزی» که از روز جمعه اکران می‌شود، مطرح کرد. این فیلم که بر اساس یک بازی ویدیویی محبوب ساخته شده، بلانشت را در نقش لیلیت به تصویر می‌کشد؛ شخصیتی که قانون‌شکن است و پس از استخدام توسط سازنده اسلحه‌ای به نام اطلس (با بازی ادگار رامیرز)، به سیاره خانه خود، پاندورا، بازمی‌گردد تا دختر گمشده‌اش را پیدا کند. در این فیلم، بازیگرانی چون کوین هارت، جیمی لی کرتیس، آریانا گرینبلات، فلوریان مونته‌آنو، جک بلک، و جینا گرشون نیز حضور دارند.

کیت بلانشت برای نقش‌آفرینی در نقش الیزابت یکم در درام «الیزابت» (۱۹۹۸) موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از گلدن گلوب و بفتا شد و اولین نامزدی اسکار خود را نیز دریافت کرد. او همچنین برای بازی در نقش کاترین هپبورن در درام زندگی‌نامه‌ای «هوانورد» ساخته مارتین اسکورسیزی (۲۰۰۴) برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و اسکار بهترین بازیگر زن را برای بازی در نقش زنی نابسامان در کمدی-درام «جاسمین غمگین» به کارگردانی وودی آلن (۲۰۱۳) از آن خود کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر