پایگاه خبری هامپوئیل
0

بازدید میدانی نماینده مردم مراغه، از واحد صنعتی راکد مراغه

بازدید میدانی نماینده مردم مراغه، از واحد صنعتی راکد مراغه
بازدید 18

دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، امروز در پی استماع مشکلات یکی از واحدهای صنعتی غیرفعال منطقه از زبان صاحبان صنایع، به بازدید از این مجموعه پرداخت و به صورت میدانی مسائل و موانع پیش روی آن را بررسی کرد.

در جریان این بازدید، دکتر موسوی با دقت به مشکلات و چالش‌های این واحد صنعتی گوش سپرد و با توجه به اهمیت احیای فعالیت‌های تولیدی در منطقه، به ارزیابی دقیق وضعیت پرداخت. وی با مشاهده از نزدیک مشکلات عملیاتی و زیرساختی این مجموعه، بلافاصله اقداماتی را برای پیگیری حل این مسائل آغاز کرد.بازدید میدانی نماینده مردم مراغه، از واحد صنعتی راکد مراغه

در حاشیه این بازدید، دکتر موسوی ضمن برقراری ارتباط با مسئولین ملی مرتبط، از جمله مدیران ارشد وزارتخانه‌های مربوطه و سازمان‌های مسئول، اقدامات لازم برای رفع موانع را پیگیری کرد.

وی با تاکید بر اهمیت رونق دوباره این واحد صنعتی، اظهار داشت که احیای چنین واحدهایی نه تنها موجب تقویت اقتصاد محلی و افزایش اشتغال در منطقه خواهد شد، بلکه در بهبود وضعیت اقتصادی استان نیز تأثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر همچنین اعلام کرد که پیگیری‌های مستمری را برای جلب حمایت‌های لازم از سوی دستگاه‌های ملی و استانی به منظور حل مشکلات این واحد صنعتی انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد که به‌عنوان نماینده مردم، موظف است تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی حوزه انتخابیه خود را با جدیت دنبال کند و تلاش کند تا با جلب همکاری و حمایت مسئولان، موانع موجود را برطرف نماید و شرایط لازم برای بازگشت این واحد به چرخه تولید را فراهم سازد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر