پایگاه خبری هامپوئیل
0

ایرج راد: تجربه حضور سید عباس صالحی در وزارت ارشاد خوب بود

ایرج راد: تجربه حضور سید عباس صالحی در وزارت ارشاد خوب بود
بازدید 20

ایرج راد، رئیس هیات مدیره خانه تئاتر ایران، معتقد است که سید عباس صالحی، وزیر پیشنهادی دولت آقای پزشکیان، در زمان تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجربه خوبی داشته است. او اشاره می‌کند که باید دید در صورت کسب رای اعتماد مجلس، آیا تصمیمات او در حوزه وزارتی‌اش با هدف پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف خواهد بود یا خیر.

با نزدیک شدن به روزهای رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی، بحث درباره تجربیات و انتظارات هنرمندان و مسئولان صنفی هنرمندان مطرح می‌شود.

ایرج راد، بازیگر و رئیس هیات مدیره خانه تئاتر ایران، در گفت‌وگویی بیان کرد که شرح مطالبات از وزیر دولت چهاردهم نیازمند همفکری جمعی است. او اظهار داشت که هنرمندان عرصه تئاتر و به ویژه خانه تئاتر، به عنوان یک نهاد صنفی، مطالباتی از ایشان به عنوان وزیر وقت داشتند که برخی از آن‌ها پیگیری شد و به نتیجه رسید، اما برخی دیگر هنوز نهایی نشده است.

وی افزود: خوشبختانه ما او را به خوبی می‌شناسیم و امیدواریم با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در جامعه رخ داده، بتوان بر اساس این تغییرات، مطالبات و فعالیت‌های مفیدی را در عرصه هنر، به ویژه تئاتر، به ثمر رساند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر