پایگاه خبری هامپوئیل
0

اقدامات نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در هفته دولت

اقدامات نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در هفته دولت
بازدید 18

1. بهره‌برداری از نخستین خوابگاه ورزشی مدرن در عجب‌شیر؛ گامی بزرگ برای توسعه ورزش‌های منطقه‌ای

در جریان هفته دولت و با حضور دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، فاز اول خوابگاه ورزشی عجب‌شیر با ظرفیت ۵۰ نفر به بهره‌برداری رسید. این پروژه، که به عنوان یکی از اقدامات مهم در راستای ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی منطقه محسوب می‌شود، نشان‌دهنده توجه به نیازهای ورزشی و آموزشی جوانان و ورزشکاران محلی است.

دکتر سید فرید موسوی در حاشیه این افتتاح با بیان اهمیت پروژه گفت: «توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزشی در عجب‌شیر باید به عنوان یکی از اولویت‌های کلیدی در برنامه‌های عمرانی این شهر قرار گیرد. این اقدام نه تنها به بهبود امکانات ورزشی کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در رشد و پیشرفت جوانان و تقویت روحیه جمعی جامعه ایفا خواهد کرد.»

2. بررسی مشکلات آب روستائیان عجب‌شیر در حاشیه افتتاح‌های هفته دولت

دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، در حین برگزاری مراسم افتتاح‌های هفته دولت در شهرستان عجب‌شیر، با گروهی از ساکنان روستاهایی که با مشکل کمبود آب دست به گریبان بودند، ملاقات کرد. در این دیدار، دکتر موسوی به صورت مستقیم با مسئولین استانی تماس برقرار کرده و مکاتبات ضروری را انجام داد تا مشکلات آب این کشاورزان را برطرف کند.

3.  افتتاح واحد صنعتی آلتین دانه سهند در عجب‌شیر همزمان با هفته دولتاقدامات نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در هفته دولت

همزمان با هفته دولت، واحد صنعتی آلتین دانه سهند که در شهرک صنعتی عجب‌شیر واقع شده و در زمینه تولید خوراک دام و طیور فعالیت می‌کند، با حضور دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این افتتاح، دکتر موسوی با پیگیری مشکل برق شهرک صنعتی عجب‌شیر از مسئولین ملی، خبر از تصویب و ابلاغ احداث پست فوق توزیع برق برای این شهرک داد. وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه، مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی عجب‌شیر به زودی حل شود.

همچنین، دکتر موسوی به همراه نمایندگان استاندار، اعضای اتاق بازرگانی و مسئولین شهری، به بازدید از واحد صنعتی غیر فعال پتروپالایش کوثر پرداخت و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد. با پیگیری‌های صورت‌گرفته و همکاری مسئولین، به ویژه استاندار محترم، مشکلات این کارخانه حل شد و با آغاز فعالیت مجدد آن موافقت گردید.

4. آغاز طرح برق‌رسانی به ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن پهرآباد با حضور نماینده مردم و استاندار آذربایجان شرقی

همزمان با هفته دولت، طرح برق‌رسانی به ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در پهرآباد با حضور دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر، و تراب محمدی، استاندار آذربایجان شرقی، به مرحله اجرا درآمد.

در ابتدای سفر استاندار آذربایجان شرقی به مراغه، وی به همراه دکتر موسوی و دیگر مسئولین شهری، با حضور بر سر مزار شهید راه خدمت، به ادای احترام پرداختند.اقدامات نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در هفته دولت

5. افتتاح واحد تولیدی دستکش صنعتی کوشا با حضور نماینده مردم و استاندار آذربایجان شرقی

در هفته دولت، واحد تولیدی دستکش صنعتی کوشا واقع در شهرک صنعتی مراغه با حضور دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم شریف مراغه و عجب شیر، و تراب محمدی، استاندار آذربایجان شرقی، به بهره‌برداری رسید.

دکتر سید فرید موسوی در حاشیه این مراسم، با تاکید بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران، گفت: همان‌طور که بارها گفته‌ام، در دوره جدید تمامی امکانات برای سرمایه‌گذاران فراهم است و باید با تلاش این عزیزان، بخشی از مشکل بیکاری جوانان این منطقه را حل کنیم.

6. همه ما همدل و همراه شده ایم تا فضای فعالیت و سرمایه گذاری و کارآفرینی در منطقه را فراهم نماییم

در مراسم افتتاح شرکت آذر پلی اتیلن آیسان، دکتر سید فرید موسوی، نماینده مردم شریف مراغه و عجب شیر، با ابراز تشکر از حضور استاندار آذربایجان شرقی، گفت: همه ما در تلاش هستیم تا فضای مناسب برای فعالیت، سرمایه‌گذاری، و کارآفرینی در منطقه را فراهم کنیم.

وی افزود: ما ۱۴۰۰ شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌ایم و به عنوان دومین شهر استان، انتظارات‌ ما در این حد است و خواستار نگاه عادلانه و توجه بیشتری هستیم.

دکتر موسوی همچنین از وضعیت برق کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: اگرچه این مشکل در سطح ملی وجود دارد، اما باید اطلاع‌رسانی قبلی صورت گیرد تا آسیبی به صنعتگران و تولیدکنندگان وارد نشود. به نظر می‌رسد این مشکل در شهرهای کوچک‌تر شدت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بازدیدی که دیروز از شهرک صنعتی عجب شیر داشتم، این مشکل چند روز پیاپی ادامه داشته و موجب نارضایتی صنعتگران و تولیدکنندگان شده است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در این مراسم از استاندار بابت تلاش برای رفع مشکل یکی از واحدهای صنعتی عجب شیر که به مدت دو سال تعطیل بود و ۲۰۰ نفر از کار خود محروم شده بودند، تشکر کرد و از شروع به کار مجدد این افراد در واحد صنعتی پتروپالایش کوثر خبر داد.

اقدامات نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در هفته دولت

دکتر موسوی همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی در مراغه را مطرح کرد.

وی به مظلومیت مراغه در سفرهای استانی اشاره کرده و کمبود اعتبارات تخصیص یافته را یکی از مشکلات عمده این شهر دانست. دکتر موسوی افزود: ما به مردم قول داده‌ایم و باید تلاش کنیم تا معضل بیکاری این شهر را تا حد ممکن حل کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر