پایگاه خبری هامپوئیل
0

اقدامات موثر برای اجرای پروژه ایستگاه آتش‌نشانی روستای مغانجیق

اقدامات موثر برای اجرای پروژه ایستگاه آتش‌نشانی روستای مغانجیق
بازدید 36

در پی پیگیری‌های مستمر دکتر سید فرید موسوی، مدیرکل بحران استانداری و نماینده مردم مراغه و عجب شیر، گامی مهم در جهت توسعه زیرساخت‌های ایمنی روستای مغانجیق برداشته شد. با بازدید میدانی مشترک ایشان به همراه فرماندار مراغه از پروژه ایستگاه آتش‌نشانی این روستا و صدور دستورات لازم، به زودی عملیات اجرایی این طرح حیاتی آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است که دکتر موسوی در شب عاشورا ضمن شرکت در مراسم عزاداری اهالی روستای مغانجیق، فرصت را مغتنم شمرده و از نزدیک در جریان پیشرفت سه پروژه مهم این روستا شامل ایستگاه آتش‌نشانی، سالن ورزشی و مدرسه خیرساز قرار گرفتند.

در این بازدیدها، مسائل و موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح‌ها به دقت بررسی شد و با پیگیری‌های مستمر ایشان از طریق ارتباط با مسئولین ملی و منطقه‌ای، گره از مشکلات موجود باز شد.

تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی؛ گامی مهم در جهت ارتقای ایمنی روستا

یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت، تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی روستای مغانجیق بود. این پروژه که بیش از یک دهه در مراحل اولیه متوقف مانده بود، با پیگیری‌های نماینده محترم و مسئولین استانی، به مرحله اجرایی نزدیک شده است.

اهمیت اجرای این پروژه

1. ارتقای سطح ایمنی روستا

با راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی، سرعت پاسخگویی به حوادث احتمالی افزایش یافته و خسارات جانی و مالی ناشی از آتش‌سوزی کاهش خواهد یافت.

2. تامین امنیت اهالی

وجود یک ایستگاه آتش‌نشانی مجهز، احساس امنیت را در بین اهالی روستا افزایش داده و به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دهد که در صورت بروز هرگونه حادثه، نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهند شد.

3. توسعه زیرساخت‌های روستا

تکمیل این پروژه، گامی مهم در جهت توسعه زیرساخت‌های روستای مغانجیق و ارتقای کیفیت زندگی اهالی محسوب می‌شود.

پیگیری‌های مداوم دکتر سید فرید موسوی و همکاری سایر مسئولین، نویدبخش آینده‌ای روشن برای روستای مغانجیق است. با اجرای این پروژه‌ها، این روستا به یکی از روستاهای مجهز و ایمن استان تبدیل خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر