پایگاه خبری هامپوئیل
0

افتخار آفرینی پرتوماکاران مراغه‌ای

افتخار آفرینی پرتوماکاران مراغه‌ای
بازدید 26

تیم پرتوما مراغه در مسابقات کشوری که به میزبانی بجنورد در خراسان جنوبی برگزار شد، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و درخششی قابل توجه داشت. این مسابقات از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مرداد برگزار شد و ۲۱۵ ورزشکار از ۱۲ استان کشور در آن حضور داشتند.
پرتوما یک ورزش رزمی است که در آن ترکیبی از تکنیک‌های دفاعی و هجومی با استفاده از بدن به ویژه پاها و دست‌ها به کار می‌رود. این ورزش به عنوان یک سیستم مبارزاتی شامل حرکات ویژه‌ای است که بهبود قدرت، سرعت و دقت ورزشکاران را هدف قرار می‌دهد.

پرتوما در اصل یک هنر رزمی نوین است که به طور خاص برای تقویت توانایی‌های جسمانی و روانی ورزشکاران طراحی شده و معمولاً شامل تمرینات تکنیکی، قدرتی و استقامتی است.

این ورزش در چندین کشور محبوب است و مسابقات مختلفی به صورت ملی و بین‌المللی برای آن برگزار می‌شود.

ورزشکاران مراغه‌ای با تلاشی بی‌وقفه و توانمندی‌های برجسته خود، توانستند در این رقابت‌ها ۱۸ مدال کسب کنند. آنها موفق به دریافت ۶ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۷ مدال برنز شدند که نشان‌دهنده آمادگی و استعداد بالای آنهاست.

این موفقیت بزرگ، نتیجه تلاش‌های مستمر و تمرینات سخت ورزشکاران و کادر فنی تیم پرتوما مراغه است و به عنوان یک دستاورد بزرگ در تاریخ ورزش این شهرستان ثبت خواهد شد. این موفقیت نه تنها نمایانگر سطح بالای توانایی‌های ورزشکاران مراغه‌ای است، بلکه افتخار بزرگی برای کل استان و کشور به حساب می‌آید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر