پایگاه خبری هامپوئیل
0

افتتاح ۵۹ پروژه عمرانی و حمایتی در مراغه

بازدید 11

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه اعلام کرد که در پنجمین روز از هفته دولت، ۵۹ طرح مختلف در این شهرستان به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها شامل ۲۰ واحد مسکن مددجویی، ۳۶ پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی و سه طرح هادی روستایی بودند.

مرتضی مینویی، روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌ها، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها، در مجموع ۵۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است. از این میزان، ۴۰۷ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی بخشداری مرکزی، ۶۰ میلیارد ریال به مسکن مددجویان و ۴۶ میلیارد ریال به طرح‌های هادی روستایی اختصاص یافته است.افتتاح ۵۹ پروژه عمرانی و حمایتی در مراغه

وی همچنین با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و کلنگ‌زنی برای ساخت ۵۰ واحد دیگر، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این ۲۰ واحد، تمامی مددجویان روستایی مراغه به مسکن مناسب دست یافتند.

مرتضی مینویی، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه، در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت به افتتاح خانه ورزش روستایی در روستای «آهق» اشاره کرد و گفت: روز 6ام شهرور مصادف با پنجمین روز از هفتۀ دولت، همچنین ۳۶ پروژه عمرانی از جمله آسفالت‌ریزی، بهسازی معابر، احداث کانال و دیوار ساحلی در بخش مرکزی شهرستان مراغه به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین به طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پروژه‌های هادی روستایی در سه روستای «خطب سفلی»، «آغجه دیزج» و «سعیدآباد» که با سرمایه‌گذاری ۴۶ میلیارد ریال اجرا شده‌اند، نیز امروز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل، در هفته دولت امسال، ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری، زیرساختی و عمرانی در شهرستان مراغه افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد. مجموع اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه‌ها به چهار هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال می‌رسد. با بهره‌برداری از این طرح‌ها، برای ۱۴۳ نفر به‌طور مستقیم فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر