پایگاه خبری هامپوئیل
0

افتتاح صندوق حمایتی کشاورزی در مراغه و عجب‌شیر

افتتاح صندوق حمایتی کشاورزی در مراغه و عجب‌شیر
بازدید 35

نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای اعلام کرد که صندوق حمایت از توسعه کشاورزی شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر روز گذشته و در ساعات پایانی دولت سیزدهم نهایی شد.افتتاح صندوق حمایتی کشاورزی در مراغه و عجب‌شیر

سیدفرید موسوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به دیدار خردادماه خود با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های فشرده در ماه‌های اخیر، تفاهم‌نامه تاسیس این صندوق بین دستگاه‌های ذیربط نهایی و روز گذشته ابلاغ شد.

او افزود: با راه‌اندازی این صندوق، بخشی از مشکلات تولیدکنندگان در زمینه ارائه وثیقه‌ها و تضمین‌های مالی از طریق پرداخت تسهیلات تضامنی و مبادله تفاهم‌نامه با بانک‌های دیگر برطرف خواهد شد.

موسوی ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی در مواجهه با بحران‌ها و کمک به جبران خسارت بلایای طبیعی در برداشت محصولات باغی، از دیگر مزایای فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در مراغه و عجب‌شیر است.

او همچنین اظهار داشت: تجربه سال‌های متمادی از انحصاری بودن سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی باعث شد تا تصمیم‌گیران به ایجاد صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سطوح مختلف و به صورت قانونمند بپردازند.

مجمع عمومی صندوق توسعه بخش کشاورزی مراغه و عجب‌شیر با حضور نمایندگانی از شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی برگزار می‌شود و هیئت موسس برای جلب مشارکت سایر تولیدکنندگان تلاش می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر