پایگاه خبری هامپوئیل
0

استخدام نیروی زمینی ارتش جهت تکمیل کادر خود در شهرستان‌های مراغه و هشترود

استخدام نیروی زمینی ارتش جهت تکمیل کادر خود در شهرستان‌های مراغه و هشترود
بازدید 9

دفتر عضویابی و گزینش گروه ۱۱ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از متقاضیان استخدام در شهرستان‌های مراغه و هشترود دعوت کرد تا در همایش برنامه ریزی شده برای ۲۶ مهرماه شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری هامپوئیل، این همایش از ساعت ۸ تا ۱۲ در مسجد «چهل‌پای پایین» مراغه برگزار می‌شود و تنها متقاضیانی که شرایط لازم را دارند، مجاز به شرکت خواهند بود.

در این اطلاعیه، شرایط استخدام در دو بخش درجه‌داری و دانشگاه‌های افسری مشخص شده است. برای استخدام به صورت درجه‌داری، متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم با معدل بالای ۱۳ باشند و دیپلم در تمامی رشته‌های تحصیلی پذیرفته می‌شود.

برای استخدام از طریق دانشگاه‌های افسری، متقاضیان باید مدرک دیپلم در رشته‌های ریاضی و تجربی با معدل بالای ۱۴ و یا دیپلم رشته‌های انسانی و معارف اسلامی با معدل بالای ۱۶ داشته باشند.

حداقل سن برای استخدام از طریق دانشگاه‌های افسری ۱۷ سال و حداکثر سن ۲۳ سال تعیین شده است؛ به این نکته توجه شود که مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه خواهد شد.

پادگان امام رضا (ع) با داشتن هزاران سرباز و کادر ارتشی، نقش مؤثری در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی مراغه ایفا کرده و همواره محرکی برای توسعه و اشتغالزایی در این منطقه بوده است.

به گفته فرمانده پادگان، حداقل نیمی از نیروهای این پادگان بومی هستند و بیشترین تعداد جذب نیروی کار شهرستان در این پادگان اتفاق می‌افتد. همچنین، حدود سه تا پنج هزار نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح در مراغه سکونت دارند و آنان نیز به نوبه خود در توسعه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر