پایگاه خبری هامپوئیل
0

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت روستاهای مراغه و عجب‌شیر

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت روستاهای مراغه و عجب‌شیر
بازدید 20

نماینده مردم مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای بهبود و آسفالت راه‌های روستایی این مناطق خبر داد. وی اعلام کرد که این اعتبار از محل اعتبارات ملی سال ۱۴۰۲ بنیاد مسکن اختصاص یافته است و با پیگیری‌های مستمر، موفق به تأمین این بودجه برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی روستاهای مراغه و عجب‌شیر شده‌اند.

دکتر سیدفرید موسوی در تشریح جزئیات این تخصیص اظهار داشت که از مجموع این اعتبار، ۴۰ میلیارد ریال به پروژه آسفالت راه‌های روستایی در منطقه مراغه اختصاص خواهد یافت. این پروژه‌ها با هدف بهبود شرایط حمل و نقل و افزایش ایمنی جاده‌ها در روستاهای مراغه انجام خواهد شد. همچنین، ۳۰ میلیارد ریال دیگر برای آسفالت راه‌های روستایی عجب‌شیر تخصیص داده شده که نقش مهمی در ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان این منطقه ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت این اعتبار، بیان کرد که این بودجه علاوه بر اعتبارات استانی و شهرستانی بوده و به عنوان یک اعتبار اضافی برای سال جاری از سوی بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است. دکتر موسوی تأکید کرد که این منابع مالی به زودی ابلاغ خواهد شد و فرآیند اجرایی پروژه‌ها پس از ابلاغ آغاز خواهد شد. این اقدام در راستای تسهیل دسترسی روستاییان به خدمات شهری و بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و حمل‌ونقل در مناطق کمتر توسعه‌یافته صورت می‌گیرد، که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در کاهش محرومیت‌ها و افزایش رفاه اجتماعی در این مناطق داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر