پایگاه خبری هامپوئیل
0

آکادمی دوپامینی شو – بزرگترین آموزشگاه آنلاین ایران

آکادمی دوپامینی شو - بزرگترین آموزشگاه آنلاین ایران
بازدید 22

 

گروه آموزشی دوپامینی شو با هدف گسترش عدالت آموزشی و فراهم کردن بستری برای یادگیری عمیق تر برای دانش آموزان عزیز کشورمان پایه گذاری شده است. اعضای گروه دوپامینی شو در تلاش هستند تا بتوانند تمامی دانش آموزان از هر قشر را در جهت رسیدن به اهدافشان که یادگیری با کیفیت دروس و محتوای آموزشی و در سایه آن رسیدن به آینده ای روشن است،  حمایت کنند.

 

ما در گروه آموزشی دوپامینی شو هدفمان را بر مبنای توسعه عدالت آموزشی قرار دادیم تا علاوه بر اینکه دانش آموزان اقشار مختلف جامعه بتوانند از مزایای کلاس های تقویتی و کنکور بهره ببرند، بتوانند در صورت نیاز فایل ویدئو های آموزشی را بارها وبارها تماشا کنند، چرا که این کار به عمیق تر شدن یادگیری کمک می کند. تجربه ما به عنوان افرادی که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کنیم، نشان داده است که اغلب دانش آموزان در آموزش حضوری در وهله اول قادر به درک کامل و صد در صدی مطالب تدریس شده نیستند، یا با توجه به لزوم تسریع در فرایند تدریس حضوری، قادر به جزوه برداری کامل نیستند، یا برخی از مطالبی را که در کلاس توسط دبیر مطرح می شود، فراموش می کنند. و مزیت های دیگر آموزش آنلاین که بیانشان از حوصله این نوشتار خارج است، ما را بر آن داشت تا با تمام توان در جهت رسیدن به اهدفمان، در این زمینه قدم برداریم.

 

دبیران متوسطه گروه آموزشی دوپامینی شو از مجرب ترین و خبره ترین اساتید در حیطه تخصصی خود هستند که به بروز ترین متدها و کارآمدترین روش های تدریس سعی می کنند تا علاوه بر تدریس مفهومی مطالب و محتوای کتب، دانش آموزان را جهت یادگیری مهارت های مطالعه و تست زنی، مهارت های شرکت در آزمون و همچنین فایق آمدن بر سوالات امتحانات نهایی و در نهایت کنکور حمایت کنند. آموزش های دبیران دانش آموزان را قادر خواهد ساخت تا با یادگیری کامل آنچه که کتاب درسی ارایه می کند، مهارت و سرعت حل سوالات و تست ها را بیاموزند و بتوانند از هفت خان امتحانات نهایی و کنکورها، قهرمانانه بگذرند. چرا که هر یک دانش آموزان ما در گروه آموزشی دوپامینی شو گویی عضو خانواده ما هستند و ما با تمام توان در تلاشیم تا هر آنچه را که نیاز دارند، با کمک خود و خانواده شان فراهم کنیم و یار و یاورشان

باشیم چرا که به اعتقاد اعضای گروه آموزشی دوپامینی شو، دانش آموزان ما حق دارند که آرزوها و رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند.

ما در گروه آموزشی دوپامینی شو به فکر دانش آموزان ابتدایی هم هستیم از اول تا ششم! هم کلاس تقویتی و هم کلاس هوش و استعداد و هم کلاس های آمادگی برای آزمون تیزهوشان! دو تن از خبره ترین اساتیدِ این زمینه با ما همکاری می کنند آنها علاوه بر آموزش آسان و گام به گام مطالب درسی، سوالات فراوانی را حل خواهند کرد تا دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه می توانند از پس سخت ترین سوالات هم بربیایند! . در آموزش آنلاین برای بچه های ابتدایی، والدین نگران رفت و آمد فرزندانشان به آموزشگاه ها نیستند، در خانه می نشینند و می توانند تمامی سوالاتشان را پرسیده و با خیال راحت مفاهیم را به صورت عمیق و با کیفیت ترین شکل ممکن یاد بگیرند.

 

گروه آموزشی دوپامینی شو، تیم مشاوره مجرب و تخصصی هم برای دانش آموزان در نظر گرفته است . اعضای تیم مشاوره ما تلاش می کنند تا با ارائه برنامه روزانه شخصی سازی شده برای هر دانش آموز و دریافت گزارش کار روزانه علاوه بر ایجاد نظم در مطالعه دانش آموز، مسیری مشخص برای طی فرایند سال تحصیلی تعیین کنند. همچنین آزمون شخصی سازی شده ای اجرا می شود تا میزان پیشرفت دانش آموز تعیین شود و براساس نقاط ضعف و قوت او نسبت به برنامه ریزی اقدام گردد. همچنین تماس های هفتگی با دانش آموز خواهند داشت تا از اوضاع و احوال دانش آموز با خبر شوند و در صورت نیاز، حمایت های لازم را ارائه کند.سایر خدمات تیم مشاوره دوپامینی شو عبارتند از: آموزش مهارت های مطالعه و تست زنی، آموزش مدیریت زمان و انرژی، مشاوره در جهت انتخاب منابع کمک درسی مناسب، تماس انگیزشی-مهارتی، چت آنلاین با مشاور، و همچنین اجرا تست های روانشناختی و شخصیتی جهت شناخت بهتر و بیشتر دانش آموز.

 

سخن آخر اینکه گروه آموزشی دوپامینی شو در تلاش است تا بهترین ها را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید و تمام توان خود به کار می گیرد تا یار و یاور دانش آموزان باشد برای رسیدن به آینده ای روشن و تبدیل رویاها به واقعیت.!!!

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر