پایگاه خبری هامپوئیل
0

آغاز دوره مربیگری فوتبال سطح C در مراغه

آغاز دوره مربیگری فوتبال سطح C در مراغه
بازدید 27

مراغه: دبیر هیئت فوتبال مراغه اعلام کرد که دوره مربیگری فوتبال «C» آسیا با تدریس «صادق پورحسین» و «سیروس کیان‌مهر» در این شهرستان آغاز شده است.

«علی مرزپور» در گفت‌وگو با پایگاه خبری هامپوئیل، در روز شنبه اظهار داشت که این دوره برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مراغه برگزار می‌شود و طبق قوانین، ۲۴ نفر در این دوره آموزش خواهند دید.

وی افزود که کلاس‌های نظری این دوره در دانشگاه مراغه برگزار می‌شود و از میان ۲۴ شرکت‌کننده، ۶ نفر از مراغه هستند که در پیش‌آزمون ورودی به دوره «C» آسیا موفق شده‌اند.

مرزپور ادامه داد که طول دوره مربیگری فوتبال «C» آسیا ۱۲ روز است و در دو مرحله برگزار می‌شود: مرحله اول از امروز به مدت ۶ روز و مرحله دوم از ۳۱ مردادماه تا ۶ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی همچنین اشاره کرد که مربیانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، قادر خواهند بود به عنوان دستیار و کمک مربی در کنار مربیان لیگ برتر فعالیت کنند.

در مورد ظرفیت‌های مربیگری فوتبال در مراغه، مرزپور اظهار داشت که این شهرستان دارای حدود ۶۰ مربی «D» آسیا، ۱۵ مربی «C» آسیا و سه مربی «B» آسیا است. از مربیان برجسته این شهرستان در فوتسال می‌توان به «رسول شاکر» و در فوتبال به «نادر مجیدی» اشاره کرد.

هر روز از این دوره شامل چهار جلسه است که از این تعداد، سه جلسه به آموزش‌های تئوری و یک جلسه به تمرینات عملی اختصاص دارد. علاوه بر این، در طی دوره، مدرسان ملزم به برگزاری سه آزمون کوچینگ از کارآموزان خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر