پایگاه خبری هامپوئیل
0

غرفه سازی نمایشگاه با علم نورومارکتینگ به چه صورت است؟

غرفه سازی نمایشگاه با علم نورومارکتینگ به چه صورت است؟
بازدید 41

نمایشگاه ها به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی برای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان، همواره توجه شرکت‌ها و کسب و کارها را به خود جلب کرده‌اند. یکی از عوامل مهم در موفقیت یک غرفه نمایشگاهی، طراحی و ساختار مناسب آن است.

نمایشگاه ها بخش مهمی از فعالیت‌های بازاریابی بسیاری از انواع کسب و کارها هستند که از بزرگترین شرکت‌های چند ملیتی  تا شرکت‌های کوچک خانوادگی می باشند. هر نمایشگاه  ترکیبی از رویدادهای تجاری و بازاریابی و تبلیغات است که اجزای ضروری برای هر استراتژی و ارتباطات شرکت‌ها هستند؛ و به طور ایده آل دست به دست هم می دهند که محصولات و خدمات خود را برای بازدیدکنندگان را به معرض نمایش قرار دهند.

غرفه سازی نمایشگاه با علم نورومارکتینگ به چه صورت است؟

شرکت نگاه سبز آگرین با بهره گیری از علم نورومارکتینگ بعنوان اولین و بزرگترین شرکت تبلیغاتی به روش نورومارکتینگ و سیستم مدیریت نسل چهار، توانسته با انجام مطالعات گسترده و منحصر به فرد تمامی نیازهای شرکت کنندگان نمایشگاه را تا حصول نتیجه طراحی و اجرا نماید.

در این مقاله، به معرفی علم نورومارکتینگ و نحوه استفاده از آن در غرفه سازی نمایشگاه پرداخته خواهد شد.

نورومارکتینگ چیست؟

نورومارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی جدید و نوآورانه، بر اساس علوم اعصاب و رفتار شناسی مشتریان استوار است. این روش بر اساس تحقیقات علمی درباره تاثیر عوامل مختلف بر رفتار مشتریان و ادراک آنها توسط مغز انسان استوار است. از این روش در طراحی محصولات، تبلیغات و فروشگاه‌ها استفاده می شود. در تبلیغات بر پایه نورومارکتینگ، مهمترین اصل، تاثیرگذاری بر ذهن مشتری و ترغیب او به خرید محصول یا خدمات ما و تداوم آن می‌باشد.
درک این نکته بسیار حیاتی است که مشتریان زمانی خرید انجام می‌دهند که محصول را یادگرفته و درک کرده باشند؛ در غیر اینصورت محصولات جایگزین و سایر برندها در ناخودآگاه مشتریان جایگزین محصول ما خواهد شد. این مهم بصورت غیر ارادی در ناخودآگاه هر فرد شکل می‌گیرد.

غرفه سازی نمایشگاه با علم نورومارکتینگ به چه صورت است؟

نورومارکتینگ چیست؟

نورومارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی جدید و نوآورانه، بر اساس علوم اعصاب و رفتار شناسی مشتریان استوار است. این روش بر اساس تحقیقات علمی درباره تاثیر عوامل مختلف بر رفتار مشتریان و ادراک آنها توسط مغز انسان استوار است. از این روش در طراحی محصولات، تبلیغات و فروشگاه‌ها استفاده می شود. در تبلیغات بر پایه نورومارکتینگ، مهمترین اصل، تاثیرگذاری بر ذهن مشتری و ترغیب او به خرید محصول یا خدمات ما و تداوم آن می‌باشد.
درک این نکته بسیار حیاتی است که مشتریان زمانی خرید انجام می‌دهند که محصول را یادگرفته و درک کرده باشند؛ در غیر اینصورت محصولات جایگزین و سایر برندها در ناخودآگاه مشتریان جایگزین محصول ما خواهد شد. این مهم بصورت غیر ارادی در ناخودآگاه هر فرد شکل می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *